Szkolne wyjazdy

Mikołajkowe wyjazdy

Sale zabaw "FIKOŁKI"

Już prawie tradycją naszej szkoły jest aktywne spędzanie czasu. Uczniowie wyjeżdżają na basen, do parku trampolin czy też do parku zabaw. W dniu 5 grudnia dzieci z klas 2b i 3b a 6 grudnia z klas 2a i 3a pojechały do "Fikołków" w Bielsku -Białej. Uczniowie oprócz szaleństw wspinaczkowych i innych, mieli okazję samodzielnie przygotować i upiec świąteczne pierniczki. Wszyscy wracali do domu zadowoleni choć trochę zmęczeni.

Rajd Górski

"Pożegnanie lata - Soszów”
W sobotę 30 września  liczna grupa uczniów naszej szkoły wzięła udział w kolejnym już organizowanym przez cieszyński oddział PTTK
56 Górskim Rajdzie Młodzieżowym „Pożegnanie lata”.
Meta rajdy znajdowała się przy schronisku na Soszowie. Po dojechaniu pociągiem do Wisły ruszyliśmy pod górę w stronę schroniska. Na miejscu każdy uczestnik otrzymał kiełbasę, pieczywo i herbatę. Podczas zejścia z góry trochę popadało, ale nawet deszcz nie popsuł naszych dobrych humorów.

Czekamy na kolejny rajd!

Powitanie Wiosny na „Telesforówce”

W sobotę 13 maja liczna grupa uczniów naszej szkoły wzięła udział w organizowanym przez cieszyński oddział PTTK górskim rajdzie młodzieżowym „Powitanie Wiosny”. Po dojechaniu autobusem do Brennej Leśnicy ruszyliśmy dziarsko pod górę zielonym szlakiem i szybko oraz sprawnie wdrapaliśmy się na Trzy Kopce Wiślańskie, gdzie przy schronisku turystycznym „Telesforówka” czekał na nas zasłużony odpoczynek posiłek regeneracyjny.
Po godzinnej przerwie ruszyliśmy okrężnym szlakiem do Brennej. Był on bardziej wymagający, ale daliśmy radę. Pogoda dopisała, humory też. Nie możemy się już doczekać kolejnego wypadu w góry.

Śladami Marszałka Józefa Piłsudskiego

W dniu 18.10.2022 r. cześć uczniów klasy 8c udała się w daleką podróż do Sulejówka. Celem wyjazdu było nagranie filmu o życiu i działalności Józefa Piłsudskiego. Dzięki uprzejmości pracowników Muzeum Józefa Piłsudskiego mogliśmy zwiedzić willę, w której mieszkał Marszałek z rodziną. Uczniowie rewelacyjnie poradzili sobie z przydzielonymi zadaniami. Martyna przeprowadziła wywiad z przewodnikiem po Muzeum, Wojtek i Michał ciekawie opowiedzieli o J. Piłsudskim. Należy zaznaczyć, że materiały przygotowali samodzielnie. Przygotowanie filmu nie byłoby możliwe bez Bartosza, który sprawnie obsługiwał sprzęt filmowy,  który został zakupiony w ramach programu Laboratoria Przyszłości. Zebrany materiał będzie niewątpliwe cennym źródłem wiedzy o patronie naszej szkoły.

Pierwszaki z wizytą u strażaków

Klasy  1a i 1b zostały zaproszone do OSP W Chybiu na zwiedzanie strażnicy i oglądnie wozów strażackich oraz prezentacje sprzętu. Dzieci były zachwycone i bardzo zaangażowanie w prelekcje. Miały okazję zobaczyć jak strażacy wyruszają do prawdziwej akcji, usłyszeć syreny i zobaczyć jak strażacy ochotnicy zjeżdżają się do zdarzenia drogowego.

Powitanie wiosny w górach

Liczna reprezentacja naszej szkoły wybrała się na
Młodzieżowy Rajd Górski "Powitanie Wiosny",

który odbył się 14 maja na Błatniej. Wyruszyliśmy o poranku z Jaworza i harcerskim szlakiem weszliśmy na Błatnią. Pogoda dopisywała, humory też. Na półmetku przy schronisku PTTK czekał na nas zasłużony posiłek. Odbył się również konkurs wiedzy turystycznej, w którym uczennice naszej szkoły
Laura Krysiak i Maja Zielińska zajęły II i III miejsce
Gratulujemy!!!

Powrót Nocy Muzeów

W dniu 13.05.2022r. grupa uczniów z klas 7 naszej szkoły wzięła udział w wyjeździe rekreacyjno-edukacyjnym.